VAB

Idag fick jag vara hemma med Melvin som hostat hela natten och varit varm som en kamin. Han va dock väldigt pigg när han vaknade i morse men jag valde att ha honom hemma och det va tur för han har bara blivit sämre under dagen. Liten och ynklig är han nu.
Får nog bli hemma med honom i morgon oxå. Fem nätter med minimal sömn. Men så pratade jag med mamma idag och hon kom ihåg att jag har varit så med alla barnen när jag varit gravid. Omöjligt att sova under graviditeten och sover kanonbra när bebisen kommit.
Trots en sjukling fick jag lämna de andra två på dagis och skola. Sedan fick det bli en tur till Maxi för alla blöjor va slut. Hem igen och lämnade en maskin till en av våra säljare. Sen var det dags att hämta Kevin men han följde med en kompis hem, så det va bara att traska hem själv igen. Molly hade kyrkis idag, kl 15,30 skulle hon hämtas och då gick hon hem till Amanda så jag och Melvin fick åter igen gå hem själva.
Så gissa om jag har ont i mina fogar nu. Därför får matlistan göras om lite och dagens middag får bli kebab från pizzerian.
Ja så kan det vara ibland. lika bra att passa på nu för sen när bebisen kommit är det slut på sötebrödsdagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0