Varför varför därför därför

Idag kunde Melvin vara på dagis och Molly fick vila i lugn och ro. Med stora tjejen hemma så har jag även kunnat jobba undan lite.
Lilla tjejen i magen lever rövare mest hela tiden. hickar en massa och sparkar.
Jag tror såhär att vissa barn aldrig kommer ur varför åldern. Kevin började vid två år och har inte slutat än. Det är frågor om varför precis hela tiden. Medan Molly å andra sidan aldrig har varit i någon varför period. Fast det kan ju bero på att Kevin frågat allt redan. Ska bli roligt att se hur Melvin blir en frågare eller en som inte frågar alls.
Så min slutsats är att det är barnets personlighet och inte någon period de är inne i.
Med bara den ena av de tre hemma så har jag städat lite. Fast det stökades ner igen när de kom hem från dagis och skola.
Ikväll blir det lets dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0