En härlig eftermiddag/kväll

Dagen började med att Melvin vaknade kl sju. Å nej tänkte jag men efter en vällingflaska somnade han om så vi sov till klockan va halv nio. Upp och fixa kaffe, givetvis i min underbara maskin tassimo. Mmm vilken lyx. Melvin va inte hungrig efter morgonens vällingflaska så jag gjorde mig en smotie. Klockan 11 gick vi över till Linda. Melvin lekte med Elin och Moa medan jag fick en god bulle. Ja Melvin fick två bullar så han va nöjd och glad. Och snällaste Linda fixade lunch till oss med. Korv med bröd är alltid gott. Klockan han bli två innan vi kom hem så det va bara att slänga Melvin i sängen. Men Melony ville inte sova så mitt försök till att jobba gick inte så bra. Jag väckte Melvin kl fyra och tänkte vad ska vi hitta på nu då. Jo vi går till lekparken, men utan sina syskon tycker Melvin inte att det är lika kul. Så vi fortsatte till skogen och till vår lycka hittade vi massor med smultron. Melvin matade munnen full medan jag plockade. Fick väl två själv :-) vi fortsatte runt dammen och tittade på barnen som badade. Tiden springer iväg när man har roligt och vi började bli hungriga. Lämpligt nog va vi precis vid pizzerian så vi delade på en pizza och tittade på bussarna som körde förbi. En glass till Melvin sen fick han bestämma väg hem. Kl halv åtta kom vi hem och avslutade myset med sommarkrysset. Vi hoppas på en lika härlig dag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0