En konstig lördag

Ja eller konstigt väder. Lite kyligt i morse för att sedan bli 29 grader och tryckande hett som sedan avslutas med ett skyfall utan dess like. Vad har vi gjort under denna konstiga lördag. Jo jag tog Molly och Melony till väla för att handla saker till dopinbjudag, men det va så mycket folk att jag inte fick någon insperasion alls. Sedan skulle vi ha en bok "boken om mig" till Melony. Hittade ingen sån heller. Suck. Så vi körde hem med lite fika till oss och grabbarna. Till middag blev det grillat och grannarna Linda, Peter, Moa, Elin och Mats kom över. Imorgon ska Fredrik ut på äventyr med Kevin och Molly medan jag är hemma med Melvin och Melony. Ska då försöka att hinna träna och beställa dopkort. Over and out!!!

Kommentarer
Postat av: Mandosa - amanda

Sv: åh tack va snäll du är! :D

2011-07-03 @ 11:02:15
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Molly

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 07:05:59
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0