Härliga måndag

Nu jäklar röjs det för fullt här. Legobitarna flyger över golvet. Bara mina barn som leker. Vi vaknade vid nio idag ja jag vet vilken lyx va. Jag är så tacksam. Barnen sprang över till Amanda och då ville Melvin följa med. Mig gå manda med sa han. Så jag tog med Melony och Melvin så gick vi hem till Linda. Hon bjöd på gofika ( inte bra för figuren men va fan) och barnen lekte. När vi kom hem la jag Melvin och Melony åt lite ersättning (20 ml) sedan sov hon länge i sin vagn. Lagade sen lunch till oss. Kevin och Molly ville bada, även Amanda kom över för att bada. Höll på att sluta riktigt illa då Molly fick för sig att göra något med simringen. Det hände på ett ögonblick huvudet ner och fötterna upp i simringen. Tog ett par sekunder innan hjärnan reagerade på vad som hände. Men allt gick bra? Molly blev rädd men nu förstår dom varför dom inte får bada när ingenvuxen kan kolla dom. Efter det ville dom inte bada mera så dom gick hem till Amanda igen. Men skam den som ger sig för dom va i och badade lite senare. Även Melvin som trots att han skakade tänder ville bada mera. Sen va det dags för middag och jag fick till världens godaste kyckling så ja ska ta och ge er receptet imorn. Känns som Melony ratar bröstet mer och mer är det inte så att det sprutar ut blir hon bara arg. Snyft men jag kämpar på med amningen ett tag till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0