Härliga söndag

God kväll!! Ännu en härlig dag avklarad. Melony har haft stort närhetsbehov idag och suttit i bärselen nästan hela dagen. Detta gör ju att allt tar betydligt längre tid. Men allt går bara man vill. Har hunnit med att rensa djungeln på framsidan. Jobbat lite medan Melvin sov, sedan har vi varit på promenad hela eftermiddagen. Massor med smultron till Melvin sen hamburgare och en glass. Mmmm gott som Melvin säger. Han är jättesnäll mot sin lillasyster, försökte ge hon nappen när vi stod i kassan på city gross. Melony va som en liten solstråle när vi kom hem (efter hon fått ersättning) och log åt Melvin hela tiden vilket han tyckte va jätteroligt. Jag saknar Kevin och Molly givetvis min man oxå. Det är tomt när dom inte är hemma. Jag älskar min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0