Melvin vill gå utan blöja

Vilket ha resulterat i kiss lite här och var :-)) Han har missförstått et lite för när han blir kissig så tar han på kalsonger och kissar. Kom även nr 2 på golvet. Men han är på g iallafall. Kevin va bjuden av grannen till busfabriken idag, jättesnällt och jag är så tacksam över det. Synd att dom ska flytta en bit längre bort nu när de leker så bra. Men det är ju gångavstånd. Sen så cyklade dom iväg till en annan kompis och han har fortfarande inte kommit hem. Klockan är 20:30.. Så stor han börjar bli min Kevin.
undra om Melvin leker att Molly är hans hund. Han håller ett popcorn framför henne och säger sitt sen säger han upp.
Vi va iväg och handlade innan idag och då hade jag bara tre barn med mig men Melvin är i den härliga åldern att han inte vill sitta still i kundvagnen. Sätter man ner han är det räcerhandling och det funkade liksom inte idag. Men som tur är bjuder maxi på bananer och det sysselsätter ett tag iallafall. Imorgon blir det shopping med barnvagn så jag kan spänna fast vilddjuret :-))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0