Potträning

♥ Melvin ♥
Melvin håller ju som jag skrev tidigare på att sluta med blöjan. Han tar av sig blöjan titt som tätt så vi vet ju inte om den är kiss i eller ren. På pottan har han bara suttit i några sekunder. Men så ikväll sprang vi fram och tillbaka in på toaletten. Och det gav resultat för tillslut kissade han på pottan. Jippi!! Kan säga att stoltare kille får man leta efter.
Det funkar oxå jättebra för han att sova i en vanlig säng, både på natten och på dagen.
♥ Kevin ♥
Kevin fick följa med sin kompis ner på festivalen. Han införskaffade några pokemonkort. Han fick två askar för 100 kronor och det tyckte han va jättebilligt :-)
♥ Molly ♥
Molly hon har spenderat hela dagen hemma hos Amanda och saga. Hon va inte hungrig men när Linda bjöd på macir åt hon tre stycken. Tro hungern kommer och går beroende vad man bjuder på :-)
♥ Melony ♥
Så har vi Melony vad har hon gjort idag. Hängt med i bärselen där hon sover bäst. Glad jag har lätta barn :-) hon har bajsa ner hela mig :-)
♥ god natt ♥
nu ska jag hoppa i säng för ägo kocken känns väldigt tunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0