Så sugen på något onyttigt

Attans jag som va så sugen på något onyttigt och så har vi inget hemma. Får nöja mig med en flaska vatten och ett plommon. Märker när jag dricker för lite vatten eftersom jag får ont i huvudet då. Har då kommit på den briljanta iden att ställa i fem flaskor med vatten som ska vara uppdruckna innan jag går och lägger mig. Har funkat bra hitills. Idag bjöd jag över Linda på provsmakning av min kaka och den fick ok även av henne och alla barnen som åt den. Vi har även städat undan lite eller försökt. För hur länge är ett golv nyskurat med barn som springer in och ut stup i kvarten. Skulle verkligen behöva ta övervåningen med men det får bli någon regnig dag. Sedan kom grannen Mats över och vi grillade. När vi ätit klart kom även Linda och peter över. Barnen och Fredrik har badat idag men jag drar mig för att visa mig i min bikini som förmodligen är för liten. Vill ju inte skrämma livet ur grannarna :-) En härlig lördag har vi haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0