Söndag med mys

Det är roligt att se att det är så många som stödjer Norge eller rättare sagt de norska familjerna. Ett fruktansvärt sätt att mista en anhörig på och jag kan tänka mig rädslan som fanns bland ungdomarna. Hur ska de överlevande hitta ett sätt att gå vidare. Jag önskar dom all styrka till att orka leva vidare. Men så kan jag inte sluta tänka på familjerna i de länder som lever med sånt dagligen. Vart är stödet till dom?? Vart är deras flaggor ?? Är det för att Norge ligger så nära oss som vi känner mera. Så hur har vår dag varit då! Jo Kevin gick hem till en kompis vid tio och kom hem 19.30. Resten av familjen körde till stan för att släppa av Fredrik vid båtarna. Han skulle ta flyget till Finland. Han har kommit fram nu. När vi kom tillbaka gick Molly över till Amanda och Melvin fick sova. Melony somnade i bärselen medan jag började baka bullar. Nu sitter jag och Melony i soffan och myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0