Urs svårt val

Vet inte om jag ska fortsätta som vi gör med amningen eller om jag ska överge det helt. Det är ju bra att kunna ge tröst när som helst men samtidigt jobbigt när hon blir arg för att bröstmjölken inte räcker till. Vi fortsätter som vi gör ett tag till så får Melony avgöra. Idag har Kevin haft tre kompisar här Molly en kompis och de har badat om vart annat. Sen följde Kevin med en kompis hem och Molly gick hem till Vega. Så då blev det lugnt här igen. Linda och Peter hade köpt en ny kaffe maskin så vi va över och provade den. Vi har en tassimo som jag är jättenöjd med dom hade köpt dolce gusto. Men jag måste säga att jag föredrar våran än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0