Varmt = pool

Sommarvärmen håller i sig och nästa vecka kommer våran pool. Då får barnen bada oavsett om det regnar :-) Melony är världens snällaste bebis. Hon äter sover och leker i babygymmet. Inte många missnöjda minuter från henne. Och jag har blivit välsingnad med en liten tjej som sover bra på nätterna. Jag är tacksam för all sömn jag får. Imorgon ska hon på första läkarbesöket och den vanliga väjningen och mätningen. Nu är kyrkan bokad, inbjudan beställt, lokal fixad, dopklänning klar. Till helgen åker Fredrik, kevin och Molly till Öland på en liten semester så jag tro vi ska ta en tur till Ikea då. Fredrik har även påbörjat målning av fönster. Grundfärgen är jättefin men vanliga färgen är lite för mörk. Ny ska jag hänga tvätt och laga mat innan kvällen är förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0