Zumba

Igår va det fullt upp tiden bara sprang ifrån oss. Hjälpte Fredrik så gott det gick med poolen. Jag och Melony for iväg och handlare så middag blev varma mackor till barnen och en baguett med rostbiff till mig och gubben. Idag har jag hunnit med att dansa Zumba i en timme svettigt men känns skönt efter. Slänga mig in i duschen för att åka till BVC så lunchen blev några kalla köttbullar. Melony är idag 4115 gr tung 55 cm lång och 36 cm runt om huvet. Läkarbesöket gick bra och hon fick ok stämpel i rumpan. Hem igen och försöka att städa undan lite. Nu ska ja strax slänga Melvin i säng för han har inte sovit middag idag. Poolen ja den är fylld och strax färdig att badas i, nu väntar vi på vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0