Dagens bravader

Helt plötsligt har bilderna börjat fungera så därför är det några lika. Idag vaknade vi till ännu en fantastisk dag med mycket sol och varmt ute. Jag lämnade först Melvin och Molly på dagis sedan gick jag och Melony till öppna förskolan med lite baby sång. Linda kom dit med Elin och Moa så bi hade sällskap hem. Sen va det tänk att jag skulle ta en dusch men städade i stället. Kl blev kvart över ett medan ja satt och ammade Melony så det va bara att avbryta amningen och gå mot skolan, sedan gående matbord för Melony. Hämtar Melvin på dagis Molly gick hem med en kompis. Linda och jag tog barnen och drog till vårt favorithak maxi, som vanligt fick det böj en glass i värmen. Lungt efter det tänker ni men vi han inte mer än hem och amma så var det dags att gå och hämta Molly. Väl hemma igen stod barnbadning och middag på tur. Vi passade på med lite disco efter Melvins önskemål blev det popular. Fullt ös :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0