En trevlig kväll

Då har vi haft en trevlig kväll med tipspromenad fika och brännboll. Det är så roligt att se Kevin och Molly nu, det märks verkligen att dom börjar bli äldre. Molly satt med några tjejkompisar och hängde vid bommen som hon själv sa:-). Kevin sprang och lekte med sina klasskompisar. Och han va först framme när de spelade brännboll, det hade han inte varit för ett år sedan. Skolan har verkligen fått han att växa :-) Är inte Melvin trött i sina ben nu då vet jag inte när han blir det. Först dagis sen maxi och handla då gick han själv mestadels av vägen fram och tillbaka. Sen till skogen och där gick han hela tipspromenaden. Den va lång sedan lekte han och sprang upp för kullen ett antal gånger. De små benen fortsatte att pinna på när vi gick hem med. Nu har jag dock tre trötta barn som somnade på två minuter. Imorgon är det mollys tur att bege sig på utflykt med dagis så det är en matsäck som åter igen ska packas. Efter dagis ska vi på tårtkalas med öppna förskolan. Hade tänkt baka en kladdkaka men tro det få bli en köptårta istället för jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0