Fredags mys

Hej hopp i solen! Ja vi har haft det lite svalare idag och det är skönt att kunna vara inne med gott samvete. Dagen har gått i ett hela dan. Kevin vaknade kl 05.00 så han inte skulle missa bussen som gick från skolan kl 08.20. Vet inte hur många gånger han kom och frågade om han skulle gå. Han skulle med skolan på utflykt till Skånes djurpark. De hade haft det jättebra. Jag skulle egentligen ha tagit de andra tre Trollungarna på en tur till maxi och familja men fröken Molly har fått skavsår och kunde absolut inte gå med skor på sig. Så vi struntade helt enkelt i att gå. Dagen har jag i stället spenderat med att plocka undan plocka undan och plocka undan. Ett Evighetsgöra jag plockar undan Melvin plockar så snällt fram det igen. Sen har vi busat lite. Imorn står handling på schemat och om det är fint väder får det nog bli lekparken en liten stund. Finns annars massor att göra här hemma men det har vi ju en hel sommar på oss att göra :-) Jag önskar er alla en fortsatt härlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0