Grattis sverige

Ja som alla vet är det Sveriges nationaldag idag. Och Sverige visade verkligen sig från sin bästa sida. Strålande sol och jätte varmt. Även fast det blåst en del så har det inte fläktat något. Jag Melvin och Melony har spenderat dagen i lekparken och på maxi. Fredrik kevin och Molly har varit på stan och sedan badat i havet. Men Melvin somnade på vägen hem och va inte alla på humör när jag väckte honom 45 minuter senare. Melony sov gott när vi va ute men Sedan har jag inte mer än hunnit lägga ner hon så har hon vaknat eller blivit väckt av Melvin. Sedan har vi haft amnings maraton. Det tycker inte Melvin om utan ska ha hjälp pärs is när jag ammar. Men jag är så stolt över den lille killen han är så otroligt duktig och oftast snäll med sina syskon. Jag är jättestolt över Kevin och Molly med dom fixar det mesta själv oftast utan protest och gnäll. Dom månar verkligen om varandra när vi är iväg. Dom är så snälla mot Melvin och Melony. Imorgon ska jag med Melony på BVC för vägning så då får vi se om hon äter bra eller bara snuttar.' Ha en fortsatt trevlig kväll själv ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0