Grattis till mig själv

Ja idag är det min födelsedag! Hipp Hipp Hurra!!! Jag hade faktiskt glömt bort det själv när det i fredags kom ett paket från min mamma så tänkte jag men vad konstigt Melony har ju redan fått ett paket av henne. Men så kom jag ju på det att JAG fyller ju år. Men jag måste ju erkänna mamma att MELVIN öppnade paketet i fredags, du tro mig inte nähä men det va faktiskt han. DU vet ju hur han är när han ser ett paket han kan ju inte hålla fingrarna i styr. Och jag försökte verkligen att mota han från paketet men vad ska man göra när det lilla livet skriker för sin sak. Hur som helst så tackar jag jättemycket för det fina innehållet i paketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0