Melonys vikt

Hej alla glada i den härliga sommarvärmen. Igår kväll drog ett åskväder in över hyllinge. Vid en hög knall gick jag upp till barnen. Molly sov , Melvin sov men från Kevin hördes ett viskande jag har stängt ett fönster mamma. Men varför ligger du på golvet Kevin svarar jag. Jo för jag vill se på blixten. Ja han är inte rädd iallafall. Idag hAr vi haft lika tryckande värme. Allt klibbar fast och svetten rinner. Jag va på BVC med Melony idag och hon vägde nu 3600 något. Ingen snabb viktuppgång på henne men nu är hon förbi födelse vikten. Kollade Melvins vikt vid samma tidpunkt och den va 4500 något. Jag har även varit med alla barnen på kyrkis avslutning idag. Full rulle kan man säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0