Söndag

Dagen började med att Fredrik tog några av barnen och plockade fläder. Här skulle kokas saft. Men planerna ändrades och alla utom jag och Melony åkte till ett flygplans museum. Medan de roade sig där passade jag på att städa undan lite och hör å häpna jag satt faktiskt ner och läste en stund. Sen blev det iväg med Kevin för han skulle på kalas, Molly hade vega här och ville inte alls gå med oss när det va dags att hämta Kevin igen. Jag ville inte lasta över alla ungarna på Linda, så jag och Molly blev en aningens osams. Men hon fick vara hos Linda ändå efter att jag överlagt med mig själv , så kom jag fram till att det skulle gå snabbare utan bråkig femåring. Vi hade iallafall en himla tur för vi han inte mer än hem så kom världens regnskur. Inget feg skydd hade stått emot det skyfallet. Melony har för första gången legat i babygymet idag, hon tyckte nog om det. Gick bra med Melvin oxå som satt på sidan och tittade på henne. Molly hon har bestämt att hon ska ha kalas för en av sina dockor imorgon. Så vi ska göra en liten tårta och kanske några ballonger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0