Barnen kan mer än vad man tror

Kevin ska på dubbelkalas imorgon. Han har själv valt present. Ena födelsedagsbarnet är mer av en pojkflicka och inte det är inte så lätt att hitta en bra present. Sen när vi kom hem så har han skrivit korten själv och slagit in paketen med hjälp av Melvin. Riktigt fint blev det. Märks att han börjar bli stor. Fast när han kom hem från skolan idag med en lapp om simskola i sommar och jag sa att alla barnen tar bussen själv dit och hem brast det totalt för han. Hur ska jag veta vad fröknarna heter??? Ja Kevin du kan ju alltid fråga svarade jag. Men du behöver inte oroa dig än för det börjar i juni. Annars har det varit väldigt omväxlande väder idag. Strålande sol sedan blåser det upp börjar hagla sedan snöa för att sen bli strålande sol igen. Jag Molly och Melvin har städat lite skåp idag. Riktigt mycket plats över fick vi och en påse mindre med skräp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0