Barnmorske besök

Igår va jag till barnmorskan för att få mig en sockerchock. Allt såg bra ut.
Inge äggvita i urinen
Normalt sockervärde
Blodvärde eller vad det nu heter 122 så inga järntabletter behövs.
Blodtryck bra
SF mått 29
Hjärtljud ca 145
Hon kunde dock inte säga varför jag mår samma som med MMolly men vi väntar och ser hur TUL ser ut. Efter det kan läkarna fatta ett beslut om det ska kollas upp mera.
Vad hittade jag på mer igår då.
Barn ner alla våra möbler till sovrummet nere. Flyttade över alla Kevins möbler till hans nya rum. Så nu är det klart.
Nu ska bara Fredrik bära upp lite saker som är för tungt för mig. Fast det kommer nog att sluta med att jag bär upp dom själv ändå.
Idag ska jag ta och riva lite tapet och städa ur KEvins gamla rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0