Mellokvällo!!!!

Molly somnade i samma sekund som mello började. Kevin kämpade in i det sista men John blunds sand tog upp kampen och ögonen for igen. Han som verkligen ville se Erik saade. Va det rätt låt nu då ja det återstår att se i maj. Jag personligen ville se swing fly vinna. Denna lilla bebisen ligger ibland på något konstigt sätt i magen och trycker på något som gör mig otroligt illamående. Så illa att jag till slut får kräkas å då blir det bättre. Det som gör mig fundersam är att jag hade lika med Molly. Då finns det två slutsatser att dra 1 något kommer att gå fel som det gjorde med Molly eller 2 tjejer ligger på ett konstigare sätt i magen eller tillför några konstiga hormoner så här i slutet. Jag väljer att tro på alternativ 2. Något som inte slagit mig tidigare är att jag oroar mig för vikten ja jag har ju gått upp en hel del. Men det ha jag gjort alla graviditeter dvs jag lånar ut min kropp för tillfället. Jag oroar mig för att föda hemma med tanke på hur snabbt det gått tidigare. Att det är något som är fel eller går fel Det som slog mig innan va att Fredriks orosmåln lär ju vara att han kanske förlorar mig som han va nära att göra när Molly föddes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0