Så trött idag

Vart har all energi tagit vägen. Jag letar febrilt efter den men den kommer inte fram.
Är det kroppen som börjar att protestera och säga att snart är det dags för bebis så vila.
Men jag har så mycket att göra innan nästa bebis kommer och det måste jag ha energi till för att orka. Listan är flera mil lång känns det som. Så idag efter hämtning ska jag bära ut alla kartonger till garaget eftersom det verkar dröja ett tag innan vi får iväg det på tippen.
Men det är bara en bråkdel på listan som ska kortas ner för sen med en liten till lär ju inte timmarna på dygnet öka :-)
Men igår var det ett fantastiskt härligt väder och efter vi varit och handlat så va vi i lekparken hela eftermiddagen tills vi skulle hämta Kevin hos en kompis. Dom va i skogen och grillade så när vi kom va det ingen hemma. Men dom körde hem Kevin när de va klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0