Urs fy och blääää......

Urs fy och blä....
Det värsta med att vara gravid är humöret. Jag har en fruktansvärd irritation i kroppen som är riktigt jobbig att gå omkring med. Framförallt så är det barnen som blir drabbade eftersom jag är lättirriterad. Vilket jag inte brukar vara annars.
Kan vara tröttheten som kommer nu på slutet. Men det kliar i hela kroppen kliar precis över allt och det är irriterande.
Det bästa är att känna den lilla i magen, väntan på hur hon kommer att se ut, vilken personlighet. Väntan inför förlossningen, kanske är jag ovanlig men jag tycker verkligen att förlossningen är en otrolig upplevelse som jag skulle kunna göra hur många gånger som helst.
Fick klarhet i vad Molly fått att Mormor ska komma och passa dom ifrån. Hon saknar helt enkelt Mormor jätte mycket och önskar att hon ska komma då (helst innan) Sedan kommer hon ihåg att mormor kom och hälsade på när melvin va född så hon tänker att det ska vara så nu med.
Och så hälsar Molly till Morfar att hon har tänkt att ringa varje kväll men det kommer saker emellan hela tiden.
Mina sötnosar har börjat att samla pengar, så nu ska de ha pengar för allt men tur är att dom nöjer sig med en krona för att städa upp efter sig, men vill oxå ha en krona för att hämta en blöja tex.
Idag va de ute och lekte med grannbarnen. Dom leker loppis och ställer upp massa saker på bänken ute, sedan går de och knackar på hos grannarna och frågar om de har pengar :-) roligt verkar dom ha iallafall.
Melvin stackarn blir helt förtvivlad när Kevin och Molly får gå ut men inte han så det ska bli skönt nu när det blir varmare och han kan vara ute mera och vi kan gå till lekparken utan att frysa ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0