Besök hos barnmorskan

Mamma 14:e
Pierre 15:e
Annica 16:e
Maria 17:e
Linda 19:e
Jag 20:e
Björn 27:e
Miwa 4/6:e
Idag har jag varit hos barnmorskan och allt såg bra ut. Bebisen ligger fixerad och långt ner. Med Molly och Melvin så fixerade dom sig precis när det var dags.
Molly BM besök samma dag vattnet gick. Kom precis från BM då
Melvin BM besök dagen innan allt satte igång.
Kan det vara en återkommande trend. Men BM tyckte precis som jag att det är skönt att jag mår så fantastiskt bra.
Dagens siffror
BT 120/80
HB 119 har inte behövt äta järn under hela graviditeten.
SF 35
Hjärtljud: va uppe på 190 men gick sedan ner till ca 150
Så nu är det bara att vänta och vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0