Dagens tankar

"Låt bli att tänka på din sjukdom så mycket du kan. Tänk på styrka och kraft så kommer du att rea det till dig. Tänk på hälsa så kommer du att få det. "
Jag tror verkligen att detta funkar. Några exempel på mig själv. Min man va sjuk (riktigt dunder förkyld) risken för att resten av familjen skulle bli smittade fanns ju men jag kunde inte förmå att se mig själv att jag och barnen skulle bli sjuka. Jag såg oss friska och givetvis höll vi oss friska.
Jag hade riktig jobbig foglossning med Melvin, men jag förväntade mig att ha det när jag väntade han. Så ont att det upptog alla mina tankar varje dag.
Under denna graviditet så har mina tankar hela tiden varit att jag ska orka gå och lämna och hämta barnen tills det är dags. Jag går fortfarande till och från dagis med barnen.
Finns massor av historier jag kan ta upp. Jag känner mig stark och frisk och är jätte tacksam att jag har en kropp som orkar bära ett barn. En kropp som jobbar varje dag för att hålla mig frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0