En fantastisk dag

Ännu en fantastisk dag. Regn dock men det är inget negativt med det utan nu får gräset välbehövligt vatten likaså jordgubbarna. Får även passa på att skicka ett litet grattis till Norge som firar sin nationaldag idag.
skickar även ett stort grattis till Kevins kompis som fick en lillasyster igår.
kollade först mamma byter bo igår va ju en familj från mina hemtrakter. Ingen som jag känner igen. Sedan såg jag en unge i minuten. Så fantastiskt att se glädjen när ett nytt liv kommer till världen. Och det får en att inse att det snart är våran tur. Idag är det Maria som håller tummarna eftersom hon gissat på dagens datum.
barnen kollade på Eurovision igår och det var en vild diskusion om vad Eric saade verkligen heter och hur namnet uttalas. Men dom sjunger och dansar för fulla muggar. Men så fort jag tar fram kameran slutar dom. Lite synd.
nä nu ska jag ta och göra iordning mig för ett barnmorskebesök. Det sista hoppas jag :-))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0