Fredag den 13:e

Vad känner ni inför denna dag. För mig betyder det inte något negativt utan har ibland min födelsedag fredag den 13:e. En ny dag med nya möjligheter och dagen blir vad man gör den till. Tänker man otursdag så vist kommer man att få otur idag.

Men jag hade ännu ett litet mirakel inatt. Melvin sov hela natten igen och ingen mer än jag är tacksam för detta. Klockan 06:45 va han hungrig på lite välling och ville komma upp och mysa med mamma så givetvis fick han göra det.
Det lilla trollet är en fena på att klättra och det gör han över allt. Nu hjälper inte grinden upp för trappen för han har lärt sig att klättra förbi den. Och gissa vem som är stolt som en tupp. Vi har även en handukstork i badrummet, men Melvin använder den som en klättervägg. Handdagen på lådan under handfatet klättrar han på. Men han är så lycklig när han lyckas och varför ska han vara annorlunda mot sina syskon.
Igår så skulle vi spela spel med barnen vilket slutade allt annat än väl, eftersom de två små lintottarna är VÄLDIGT tävlingsinriktade och bara en vinst är acceptabelt så flög det spelkort och tårarna sprutade hej vilt. Gick faktiskt inte annat än att skratta åt dom. Vet inte vart dom kan ha fått det ifrån :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0