Idag är det dags för bebis har JAG bestämt!!!

Mamma 14:e
Pierre 15:e
Annica 16:e
Maria 17:e
Linda 19:e
Jag 20:e Hoppas hoppas hoppas
Björn 27:e
Miwa 4/6:e
Från att ha kännt av en del onda förvärkar så har det nu varit lugnt inatt. Sovit gott och vaknat till ett jättehärligt väder. Men det kanske är lugnet före stormen. Jag hoppas ialla fall på idag. Efter en snabb (för att vara mig) promenad till dagis borde det väl komma igågn. Melvin gick eller rättare sagt sprang till dagis idag och det gällde ju att hålla samma takt som han.
Molly hon kom imorse och sa att hon ville ta hål i örnonen efter dagis idag. Törs hon så får vi väl fara en sväng ut på Väla i eftermiddag.
Jag klippte kevin igår, han ville ha samma frisyr som Erik Saade, inte helt lätt att få till så det blev mer likt Danny och tvillingarna från Irland. Men det blev han väldigt nöjd över. Så vi ska bara inhandla lite spray sedan kommer det en bild på tuffingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0