Melvin sov hela natten JIPPI

Jag är så tacksam för all sömn som jag får men inatt hände något magiskt. Min lilla Melvin 21 månader sov för första gången i sitt liv hela natten. Ja han vaknade till vid 22.30 men efter det sov han hela natten. Vilket mirakel. Även om jag vaknade ett par gånger för att kissa så har jag sluppit motionsrundan upp och ner för trappen.
Vilken lycka!!
Tro om de små liven har en förmåga att känna på sig saker som inte vi uppmärksammar. Jag får en känsla av att han vet något om när bebisen kommer. :-)))) Han sover bättre är lite mera mammig än vanligt. Fast det ligger nog en spänning i luften för de två större trollen vet ju att man måste åka till sjukhuset för att föda barn men just spänningen att inte veta när gör nog alla lite mera på sim vakt.
Men jag mår så otroligt bra just nu, känner mig pigg och glad och jag är faktiskt inte less på att vara gravid.
Igår så kändes det som om lillan skulle gräva sig ut, vet att jag kände lika dant med Melvin men kommer inte ihåg hur långt innan det var bara. Men jag kommer så väl ihåg att så fort vi va och handlade fick jag springa på toaletten för det kändes som om nu kommer han. Samma känsla hade jag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0