Nää ingen bebis än

Mamma du hade fel. Ingen bebis den 14:e och jag kunde i lugn och ro titta på Eurovision. Ja tills Melvin vaknade när sista landet skulle rösta.
Pierre det ser inte så bra ut för din del heller. Några timmar kvar på den 15:e men chansen på bebis käns inte stor:-)
Idag har det väl inte hänt så mycket. Vi har varit på ett släktkalas till idag. God tårta och goda kakor men Melvin han åt äpple. En nyttig liten kille. Sedan blev det lite grillat och potatisgratäng till middag. Det va gott de med.
Jag passade på att handla var sitt paket till alla tre trollen i fredags. Och det va ju meningen att dom inte skulle se paketen innan hon kommer. Så jag lämnade kvar dom i bilen. Men så igår när vi skumme iväg med bilen han jag inte förvarna Fredrik och har efter det haft full sjå att bortförklara vem som ska få dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0