Snart firar vi tre år som gifta

För tre år sedan va det full planering inför vårt stundande bröllop. Allt skulle klaffa och vara klart till den stora dagen. Nu tre år senare är det isället en väntan på lillan som är beräknad födas.
Jag vaknade upp till ännu en härlig dag med lille melvin som höll på att banka vällingflaskan i väggen. Han drömde nog något inatt så han fick komma upp och sova brevid mamma.
Just därför hoppas jag att storken inte planerar att komma med lillan mitt i natten så vi måste antingen väcka barnen eller väcka någin annan. Utan nu har vi ju lagt upp en plan hur detta ska lösas. Jag och lillan alltså. Som jag skrev för att bra tag sedan så Fredagen den 20:e lämnar vi barnen på dagis och åker sedan direkt in på förlossningen. Kl 9:30 cirkus är lillan född och vi hinner vila upp oss innan det är dags att hämta på dagis och skola. Helt perfekta planer enligt mig.
Nu är det bara en vecka kvar tills Mormor(mamma) kommer. Och barnen saknar sin mormor jättemycket och ser verkligen fram emot hennes besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0