Vaknar till ännu en härlig dag

Solen skiner och det är varmt ute. Så frågan är bara vem skulle inte vilja komma till världen en sån här vacker dag. Hör du det lilla bebis det är jättehärligt väder och en perfekt födelsedag. Fast jag mår fortfarande jättebra och orkar med promenaderna. Igår gick vi en sväng till maxi. Och med alla mina turer dit kommer väl förlossningen att starta där eller på vägen emellan. Idag ska Kevin ha med en kompis hem från dagis och Molly ska på kyrkis. Synd att bilen inte är klar än för då hade jag kört iväg och handlat en liten pool. Inte till mig utan till barnen :-)
Har fixar till rummet som mamma ska ha när hon kommer, Bäddat och klart är det det. Ja ja det är 14 dagar kvar men det är mycket som ska hinnas med där emellan så jag får ta det så länge orken finns.
Ha en trevlig dag i sommarvärmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0