Vecka 38+ dvs in i vecka 39

Skulle lagt in en bild på magen men får inte till någon bra. Så den kommer imorgon när ljuset är med mig. Vi har ju avverkat en vecka till och nu är det 38+ dvs att jag går in i vecka 39. Snart är det dags och jag mår riktigt bra. Kan inte klaga på något. Känner mig inte less på att vara gravid utan bara väldigt nyfiken på lillan. Idag har hon varit lite lugnare i magen vem vet hon kanske vilar upp sig inför förlossningen.
idag har Kevin lekt med först en kompis och sedan en av grannkillarna. De sprang och lekte jaga och såg ut att ha riktig kul. Härligt att se. Kevin är inne i åldern när allt ska ha ett ljud svänger han med armen så kommer det ett schadong från munnen. Ja ibland är det jobbigt men antar att det är ett bevis på glada barn.
Molly hon lekte med vega idag men vad de hittat på det vet jag inte. Lille Melvin har sprungit omkring på gräset och gjort som storebror.
imorgon väntas fint väder och jag vet inte vad vi ska hitta på. Kanske en tur till lekparken. Tänkte ge barnen en present var från lillasyster men vet inte vad jag ska hitta på till dom. Kläder? Leksaker? En pool? Andra vattenleksaker? Kommer nog att hitta på något. Nu ska jag virka lite mormorsrutor och njuta av resten av kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0