Vindarna vänder och det va varmare luft idag

Jag är så otroligt tacksam som har en sån underbar familj. Världens finaste barn och världens finaste man. I morse när jag gick och lämnade barnen så tänkte jag det att det är ju helt otroligt att jag fotfarande kan gå och lämna barnen. Är det bara för att jag bestämt mig att min kropp ska klara av att lämna barnen tills det är dags. Igårkväll kom barnens farmor förbi på ett besök så dom spelade hänga gubbe och gjorde loppor efter det. Som tur va så fick jag skriva vad dom skulle göra. Borsta tänderna, ge mamma en gonattpuss och gå och lägg er. Vilken tillfällighet va :-)))
Snart firar vi vår bröllopsdag. Gifta i tre år. Det är inte illa. JAg mins det som igår alla förberedelser med kort blommor mat osv. Absolut en av de roligaste sakerna jag gjort. Jag skulle gärna göra om det igen och igen med samma man såklart. Mitt tema gick i lila svart och vitt. Min brudbucket bestod av lila rosor. Så hur ska vi spendera denna fantastiska dag. Ja antigen med tre barn, fyra barn eller på förlossningen, En sak som är säker är att min mamma kommer iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0