6 månader

Idag blir vår lilla skatt Melony 6 månader. En glad liten tjej som är nöjd med det mesta. Hon älskar när syskonen leker med henne. Melvin har precis kört rally med henne i gåstolen och båda skrattar högt.
Hon är på god väg att börja krypa men jag är nöjd så länge hon väntar. Av erfarenhet så vet jag ju att de små liven är väldigt klåfingriga och nyfikna på allt.

Nu i veckan ska jag börja att plocka fram lite adventsstakar och julsaker. Men avsaknaden av kyla och snö gör att julstämmningen inte vill infinna sig.
Igår satt jag och klippte och klippte mönster, idag har jag börjat att sy. En klänning/ tunika i strl 86 börjar att ta form.


Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Fin blogg :D

Hur är det?:)

2011-11-21 @ 09:55:58
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

tack! :)

ja, det är MYCKET lugnare utan killarna! :)

2011-11-21 @ 12:42:42
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0