God kväll

Ja jag har gått och lagt mod dels för att jag somnade i soffan och dels för att det är en alldeles för läskig film på tvn.
Jag klarar inte alls av sånna filmer. Gud vilken fegis jag är.
Idag va vi på Ikea för att rita upp vårt nya kök. Men jag lovar er att med en vild tvååring är det inte lätt. Och dessutom en smart liten kille som skyller på att han är jättekissig. För att få komma till barnavdelningen och leka. Kan säga att det blev inte mycket rita av,
Kevin och Molly har varit hos kompisar idag. Molly kändes väldigt hängig när hon kom hem. Hoppas hon bara va trött och är piggare imorgon.
Jag började med Melvins zipperall, one peace igår och den är snart klar. Blir riktig fin om jag får säga det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0