17-4

Det va dagens matchsiffror. Vilka vann jo Kevins lag hhc.
Medan Kevin va i Landskrona fortsatte jag ( och Melvin) att sätta lister i fönstren. Nu är det varmt och skönt här hemma.
När vi hämtade upp en trött Kevin passade vi för enkelhetens skull på att åka in på Ikea.
Folk tittade en aning när ja kom där med kidsen :-))
Efter halva rundan hoppade Kevin och Molly in i lekrummet. Melvin ville oxå med men han är för liten. Jag fick locka han med att vi skulle handla toalettsits. Ha ha jättekul liksom. Men han hittade en barnkundvagn att köra runt med. Till min glädje kom en vakt samtidigt så då kunde denna opedagogiska mamma hota med vakten när det började gå vilt till.
När vi kom hem pös kevin och Molly iväg till kompisar. Jag och Melvin gick ut i det härliga vädret för lite höststädning av tomten.
Vad har ja mer hunnit med idag då??
Sytt lite på en dansklänning till Molly. Bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0