Kan lägga till en merit extra

Ja som vanligt har vi fullt upp. Fredrik åkte till portugal i morse kl tre.
Efter att jag skickat iväg Kevin till skolan klädde jag på resten av familjen. Sen bar det iväg till Anita som är mollys talpedagog.
Efter det tog vi apostlahästarna vidare till annalena på öppna förskolan. Barnen älskar verkligen att vara där. Melvin va dock på lite bråkhumör.
På fredagar är det bus i gympasalen. Alltid lika roligt.
Sen var det bara hem och fixa något till lunch. Medan vi väntade på Kevin passade jag på att städa lite.
Tio i två ringer telefonen.
Hej mamma kan jag leka med david. Det va Kevin som ringde.
Nu kommer vi till det som jag kan lägga till på meritlistan. Täta fönster. Eller hum ja limma fast fönsterlister eller vad det heter. Det börjar bli kallt ute och då måste dessa sättas dit. Bara några fönster kvar nu och det få jag ta imorgon.
Det blir en tidig morgon imorn för Kevin ska iväg på match till Landskrona. Som tur är är det en snäll familj som hjälper mig och tar med sig Kevin. Är så tacksam för ja hittar inte till Landskrona.
Får se om jag tar en tur till Ikea med de andra tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0