Lilla isbjörnen

Ja det är vad Melony ser ut som när vi är ute och går.
Dagen började med en trevlig kopp kaffe på öppen kyrkis sen fortsatte det med sångstund. Jag och Melony sprang iväg till maxi för att handla toapapper som va helt slut. Sen snabbt hem för att försöka hinna med lite lunch

Först hämtade vi molly och Melvin. Sen på nästa avdelning för att hämta Amanda. Under tiden kom Kevin från skolan.
Amanda va lite kraxig i halsen så hon ville ha te och honung till mellis. Fast i slutändan drack hon pytte lite.
Jag gjorde en busig sak idag. Dom har fått in julmust på maxi, så jag passade på att köpa en flaska. Hihi
Men jag som äter GI fick inte smaka något alls.
Ja sen va det bara på med kläder igen och traska bort till gympasalen, Molly och Amanda skulle på dansen.
Klockan fem va dom klara så då gick vi hem. Jag började med middagen och under tiden kommer en trött Melvin in i köket och lägger sig på golvet. Tro ni inte att han somnar.
I natt åker Fredrik till portgal och blir borta till på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0