Vägning

Idag va det den stora vägningsdagen. Dagens resultat -0,7 kg jippi. Jag har nu inte fuskat på två veckor trots att vi har skåpen full med godis. Har jag varit sugen o ja massor med gånger har det kliat i godisfingrarna. Men då är det bra med virk och sömnadsarbeten, händerna blir upptagna.
Resultatet på vågen har ju lite motiverande effekt.

Igår skulle jag handla barnmat till Melony. Tänkte börja med lite smakportioner. Men tio kr för en liten burk det betalar jag inte. Bara för att det är barn och man kan tjäna pengar på föräldrarna så är det inte ok att ta tio kr för en pytteliten burk som kostade en femma med samma inrhåll då Kevin va bebis.
Det blev till att koka äpple och mixa till puré istället.


Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Vi har 20% På alla smycken just nu. Smycken som bärs av bla. PAOW, KISSIE OCH MARIA MONTAZAMI.

2011-10-18 @ 13:22:24
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/
Postat av: Marina

haha men HERREGUD. tio kronor? är du allvarlig? snålare får man ju leta efter.

2011-10-18 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0