Vaken än!!

Då va snart andra dagen avklarad med gi. Har funkat bra idag med, men man känner ju ibland hur gott det skulle vara med en liten godisbit eller en kaka. Men då tar jag istället en bit 70% ig chokladbit.
Dagen som varit har haft mycket att erbjuda. Först lämna barnen på dagis sen gick jag och Melony till öppna förskolan. Hem och äta sen iväg och handla. Vi har nämligen upptäckt en oinbjuden gäst. En liten husmus. Men jag kan lätt säga att det blir inte tårta vi bjuder på utan snarare en liten korv skiva som sitter på en musfälla. Hoppas det inte är någon som saknar en mus för den verkar lite tam. Ja ja hos oss får han inte bo. Nu sitter jag och Fredrik i var sin soffa och vill helst inte gå och lägga oss innan musen sitter fast i en fälla.
Efter jag handlade så va det dags för hämtning och sedan pyssel hos annalena på öppna förskolan. Kvart över tre packade vi ihop oss för att sedan gå till kyrkan och lyssna på Molly när hon sjöng med kören. Inte tog aktiviteterna slut där inte. Kevin hade match så Fredrik hämtade upp han i kyrkan. Sen va det bara hem och rigga musfällor och laga mat. Pust
Återkommer om hur det går med musjakten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0