Då va påsken slut!

Ni har väl inte missat min syblogg
Madefourkids.blogg.se
Ja iallafall så tro jag att Kevin Molly och Melvin va ganska ensamma om att gå påskkärringar.
Nu måste jag verkligen sluta att amma lilla Melony. Hon är som en liten sugpropp hela natten i genom. Först ena sida sen ska hon rulla över på andra sidan och helst ska hon ligga på mage när hon äter. I natt fick jag tre timmars sömn (vilket jag är tacksam för) innan hon tyckte det va dags att gå upp kl 06:00.
Jäsp sa jag! Så i morgon börjar operation sluta amma.
Jag klappar mig själv på ryggen så himla duktig jag är. Inte en enda godisbit i påsken. Trots flera kilo godis här hemma, men jag ska inte ljuga ja har varit grymt sugen. Det enda lilla fusket va en tårtbit i fredags då jag va tvungen att ta en annars hade jag svimmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0