28 dagars utmaning

Världen är präglad av så mycket negativt hela tiden. Titta på nyheterna inte en enda positiv nyhet. Är man dålig så letas det febrilt efter fler i samma situation, besöker vården så klagas det på väntetider och kostnad, vädret är dåligt, det är för lång kö i kassan osv Jag har inte läst en tidning på flera månader, inte kollat på nyheterna om inte min man kollar det. Och vet ni vad jag överlever med att vara helt ovetandes och händer det något stort får jag veta det till 100% för alla pratar om det. Är ni med på att i 28 dagar skriva ner 10 saker om dagen som ni är tacksamma över och varför. Vända de negativa tankarna till positiva.ex efter en natts dålig sömn klaga inte på att du sovit lite utan ä istället tacksam över den sömnen du fått under natten, är du sjuk prata inte om sjukdomen utan ä istället tacksam för att du har en fantastisk kropp som tar hand om dig och ser till att du blir frisk osv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0