Dag 1

Jag är så tacksam över att just F är min man för att han är snäll, snygg, rolig, världens bästa pappa till barnen, han tar hand om oss Jag är så tacksam över att få vara mamma till fyra fantastiska barn för att varje dag bjuder på glädje och skratt Jag är så tacksam över att jag alltid har pengar för att det gör att jag kan köpa det jag vill Jag är så tacksam över mina öron och min perfekta hörsel för att jag kan höra mina barns skratt och gråt Jag är verkligen tacksam över mina starka ben som gör att jag kan gå och springa Jag är verkligen tacksam över mina armar för att jag kan bära mina barn jag kan hålla i saker Jag är glad och tacksam över min iPhone för att jag slipper sitta vid en stor dataskärm plus att jag kan hålla kontakten med min släkt Jag är så glad och tacksam över att jag lever och få uppleva mina barns uppväxt, tillbringa tiden med min man Jag är tacksam över våra fyra årstider alla är lika fantastiska på sitt sätt Jag är så tacksam över luften jag andas för att den gör att jag kan leva och andas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0